O mnie

Moje zdjęcie
Joginka zakochana w poznawaniu kultur, językach: obcych i tym ojczystym oraz pisaniu w nich niestworzonych rzeczy. Od ponad 2 lat mieszkająca na wulkanicznej Lanzarote. Masz pytanie?Chcesz się ze mną czymś podzielić? NAPISZ DO MNIE! lanzarote.blog@gmail.com

wtorek, 12 marca 2013

Costa Teguise - spacer jednym ze szlaków (foto)

Wybrałam się pewnego ranka po chleb. Z miejsca, w którym teraz mieszkam, do najbliższego hipermarketu prowadzą scieżki wyznaczone kamieniami. Bardzo przyjemna droga. Jest ona częścią jednego ze szlaków wyznaczonych przez Urząd Miasta. Szlaki oznaczone są na mapie, która stoi przy drodze. Dobra opcja na spacer.

Poniżej kilka zdjęć z mojej wyprawy:
Mapa szlaków znajdująca się zaraz obok ścieżek, trochę wyblakła, ale nadal czytelna.


Typowy czarny ¨trawnik¨i typowe dla krajobrazu palmy sztucznie utrzymywane przy życiu dzięki doprowadzonej wodzie


Ścieżka pośród kaktusów, piachu i wulkanicznego żwirku. Jeśli jesteś kowbojem, możesz umówić się w południe, aby wyrównać porachunki - otoczenie przypomina to z westernu.


Wysychająca już deszczowa rzeka


Jedno z bardziej zielonych miejsc szlaku


Gdzieś tam w oddali mieszkam.


Na tej planecie jest życie!


Kolejny typowy widok


Kolejny motyl.




I znów - motyli na Lanzarote jest naprawdę mnóstwo, pięknie zdobią, dodają uroku i magii


Gdzieś w okolicy grasuje wściekła krowa...





4 komentarze:

  1. Z tą wściekłą krową to mnie rozwaliłaś ;D pisz dalej, ale może zmień trochę image bloga? :)
    Zośka

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje,ze rozwalenie pozytywne. dzieki za wsparcie i komentarz :) myslalam o zmianie image. jakies sugestie??

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i super fotki. Lanzarote zresztą ogólnie jest przepięknym miejscem, które warto zobaczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń