O mnie

Moje zdjęcie
Joginka zakochana w poznawaniu kultur, językach: obcych i tym ojczystym oraz pisaniu w nich niestworzonych rzeczy. Od ponad 2 lat mieszkająca na wulkanicznej Lanzarote. Masz pytanie?Chcesz się ze mną czymś podzielić? NAPISZ DO MNIE! lanzarote.blog@gmail.com

wtorek, 11 października 2011

Ocean Lava 2011 - triatlon

Lanzarote pełna jest przeróżnych sportowych wydarzeń, triatlonów, maratonów, zawodów surfingowych, "kite'owych" etc. Jeden triatlonów właśnie Ocean Lava, który odbywa się każdego roku w październiku. Tym razem była to sobota, 8 X, a ja miałam szczęście być tam czyli w Puerto del Carmen od samego rana ze znajomą (która nota bene miała brać w tym udział, a brała w roku zeszłym), żeby zobaczyć początek czyli pływanie i start na trasie rowerowej.

Ocean Lava składa się z:
1) Pływania na dystansie 1,9 km
2)Rower90 km
3) Bieganie 21,1 km

Uczestników było coś pod 300. Meta także w Puerto del Carmen. Zwycięzcy udało się pokonać trasę w 4h 14 min 40 sek. Imponujące.

W styczniu czy w lutym odbywa się też coroczna edycja Iron Man, który to triatlon obejmuje podwójną ilość kilometrów, co Ocean Lava. Ludzie zjeżdżają się z różnych zakątków Europy (Świata?) żeby wziąć w nim udział.
A oto link do oficjalnej strony wydarzenia:


CZĘŚĆ I - PŁYWANIE:




CZĘŚĆ II - ROWER



TRENUJĄCY AGATOS - może w przyszłym roku i ja wezmę udział? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz