O mnie

Moje zdjęcie
Joginka zakochana w poznawaniu kultur, językach: obcych i tym ojczystym oraz pisaniu w nich niestworzonych rzeczy. Od ponad 2 lat mieszkająca na wulkanicznej Lanzarote. Masz pytanie?Chcesz się ze mną czymś podzielić? NAPISZ DO MNIE! lanzarote.blog@gmail.com

środa, 12 października 2011

12 października - wielkie święto Hiszpanii

Dziś dzień wolny od pracy (oczywiście dla uprzywilejowanych, ja niedługo muszę biec do mojego baru), kolejny. Ostatnio się mocno zastanawiałam czy Polska ze swoimi "długimi weekendami" nie jest w tyle za Hiszpanią właśnie - oni wciąż i wciąż mają tu jakieś święta, a co za tym idzie - dni wolne.

Dziś okazja nie byle jaka, bo kolejna rocznica odkrycia Ameryki przez Krzysztofa Kolumba ( Cristobal Colon). Dokładnie 12 października 1492 roku Kolumb przybył na jedną z bahamskich wysp zwaną Guanahani

A oto link do oficjalnej strony święta (po hiszpańsku):

http://www.12octubre.es/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz