O mnie

Moje zdjęcie
Joginka zakochana w poznawaniu kultur, językach: obcych i tym ojczystym oraz pisaniu w nich niestworzonych rzeczy. Od ponad 2 lat mieszkająca na wulkanicznej Lanzarote. Masz pytanie?Chcesz się ze mną czymś podzielić? NAPISZ DO MNIE! lanzarote.blog@gmail.com

wtorek, 10 lutego 2015

O Lanzarote w Poznaniu czyli Agatos Polacos Live!

Cześć! Hola! Ola! Wojtek i Marek!
Cześć Wszystkim.

Nie pisałam, nie bywałam, to fakt.Prawdą jest też, że od 1,5 roku jestem w naszym pięknym kraju zwanym Polską. Ale stara miłość nie rdzewieje a stary wulkan nie wygasa. W związku z czym, wkrótce, nadrabiając bloga, opowiem  Wam (a sobie przypomnę) jak żyje się na pięknej Lanzarote.

To wszystko na spotkaniu podróżniczym w ramach zbliżającego się festiwalu kultury hiszpańskiej "¿Qué pasa?".

Informacja ta jest absolutnie nieoficjalna, potraktujcie ją jako wyciek informacji i w totalnej tajemnicy przekazujcie dalej swoim znajomym. Kto z Poznania lub do Poznania chciałby się wybrać, zapraszam w marcu, jak w garncu, kiedy i o której - dokładnie jeszcze napiszę.

Podsumowując - Agatos (żyjący już w ) Polacos o wulkanicznym raju opowie w przyszłym miesiącu, w jednym z kawiarnianych miejsc Poznania. Dowiecie się trochę o zwyczajach, o ludziach, klimacie, atrakcjach, co warto zobaczyć, a co mniej. Jeśli ktoś akurat myśli o wybraniu się na urlop na Lanza - spotkanie jak znalazł. Do tego zaserwuję sporą dawkę zdjęć. Stay tuned!

Kilka foteczek, by zaostrzyć wasz apetyt na opowieści gorące jak wulkaniczna lawa:

 
Agatos z kolegos - stroje tradycyjnie kanaryjskie

Famara - jedna z najpiękniejszych plaż świata, ładowarka ludzkich baterii

Jeden z zupełnie codziennych widoków, Costa Teguise

6 komentarzy:

  1. pamietasz jaka pogode mialas w zeszlym roku w marcu i 2 lata temu? wybieram sie niedlugo i boje sie, ze bedzie padac, nie bezie slonca... aa i jeszcze jedno- brac filtry? na twarz zaqwsze nakladam spf 50 ale nie wiem czy brac do ciala, jesli tak to 20/30 wystarczy? chyba nie ma tak ostrego slonca jak w lipcu/sierpniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja byłam w ostatnim marcu tam w 2013 i było bardzo ciepło, ale tak raczej wiosennie. Bywało gorąco w ciągu dnia, ale wieczory nadal bywały chłodne. Teraz moja znajoma pisała, że trochę wieje - weź jakieś lekkie sweterki, bluzy z kapturem albo po prostu jakaś uniwersalną lekką kurteczkę. Filtr 20/30 wystarczy dla przeciętnego koloru skóry (czyli nie jakiejś jasnej). udanego pobytu!

      Usuń
  2. Hej :)

    Mieszkasz jeszcze na Lanzarote? Ja wracam na ta wyspe po dwuletniej nieobecnosci i juz nie moge sie doczekac.

    Pozdrawiam i moze dozobaczenia gdzies kiedys na Lanzarote

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie. wybieram sie z mezem na lanzarote na tydzien poczatkiem czerwca. szczerze. powiem nie wiem jakie kreemy z jakimi filtrami mam ze soba zabrac. to pierwsza nasza taka wycieczka. prosze o pomoc.
    dodam ze ja opalam sie zawsze na kolor "raka" a maz od razu na brazowo. ale jednak boje sie tamtejzzego slonca by sie nie poparzyc.
    z gory dziekuje za pomoc ;)!
    paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem tam z żoną na podróży poślubnej i jesteśmy zachwyceni wyspą :) Klimat, surowość, piękna pogoda i spooookój :P Mamy nadzieję, że jeszcze tam wrócimy. Tymczasem kilka zdjęć z Costa Teguise:)
    http://polakpodrozuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Daniel! Dzięki za linka :) Tak, wyspa jest niesamowita, bardzo za niątęsknię, szczególnie teraz, gdy za oknem szaro i pada...surfing na Famarze to moje marzenie. W 2016 na pewno skoczę odwiedzić stare kąty. Pozdrowienia serdeczne i moc wulkanu!

      Usuń